

Claudio Pinto Nunes, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
Editor-Assistant
Marcelo Nolasco, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
Amanda Oliveira Rabelo, Universidade Federal Fluminense (UFF), Brasil
Amurabi Pereira de Oliveira, Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC), Brasil
Anderson de Carvalho Pereira, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
Beatrice Turpin, Université de Cergy-Pontoise, Cergy-Pontoise (U-Cergy), França
Célia Tanajura Machado, Universidade do Estado da Bahia (UNEB), Brasil
Edimilson Menezes Santos, Universidade Federal de Sergipe (UFS), Brasil
Gleidson Gouveia, Universerty of Iowa (UI), Estados Unidos da América do Norte
Gaudêncio Frigotto, Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ), Brasil
Jane Adriana Vasconcelos Pacheco Rios, Universidade do Estado da Bahia (UNEB), Brasil
João da Silva Amado, Universidade de Coimbra (UC), Portugal
Leila Pio Mororó, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
Luiz Artur dos Santos Cestari, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
Marcelo Pérez Sánchez, Universidad de La República (UDELAR) – Uruguay
María del Carmen Lorenzatti, Universidade Nacional de Córdoba (UNC), Argentina
María Isabel González Terreros, Universidad Pedagógica Nacional (UPN) – Colômbia
Maria Manuela Franco Esteves, Universidade de Lisboa (UL), Portugal
Marinaide Lima de Queiroz Freitas, Universidade Federal deAlagoaas (UFAL), Brasil
Marta Elisa Anadon, Université du Québec à Chicoutimi (UQAC), Canada
Marta Maria de Araújo, Universidade Federal do Rio Grande do Norte (UFRN), Brasil
Nilma Margarida de Castro Crusoé, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
Noeli Valentina Weshenfelder, Universidade Regional do Noroeste do Estado do Rio Grande do Sul (Unijui), Brasil
Núbia Regina Moreira, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
Pedro Ribeiro Mucharreira, Instituto de Educação, Universidade de Lisboa (UL) - Portugal
Piedade Vaz Rebelo, Universidade de Coimbra (UC), Portugal
Robert Evan Verhine, Universidade Federal da Bahia (UFBA), Brasil
Roberto Sidnei Alves Macedo, Universidade Federal da Bahia (UFBA), Brasil
Romualdo Luiz Portela de Oliveira, Universidade de São Paulo (USP), Brasil
Roseli Rodrigues de Mello, Universidade Federal de São Carlos (UFSCar), Brasil
Teresa Pessoa, Universidade de Coimbra (UC), Portugal
Teresa de la Caridad Díaz Domínguez, Universidad de Pinar del Río (UPR), Cuba
Telmo Marcon, Universidade de Passo Fundo (UPF), Brasil
Valentín Martínez-Otero Pérez, Universidad Complutense de Madrid (UCM), Espanha
Vera Lúcia Jacob, Universidade Federal do Pará (UFPA), Brasil
Jorge Augusto Alves da Silva, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
Valéria Viana Sousa, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
Teresa Cristina Negreiros Teixeira da Rocha, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), Brasil
REVISTA PRÁXIS EDUCACIONAL
Journal of the Graduate Program in Education (PPGEd), at the State University of Southwest Bahia (Uesb).
ISSN 2178-2679
DOI: 10.22481/praxisedu
Area: Education
Qualis Periodicals (2017-2020) A2
Manuscript submission: continuous
Publication frequency: Quarterly
This magazine is licensed under a Creative Commons - International (CC BY-SA 4.0).